Toyota Landcruiser
www.autumotor.hu 2017.08.09. 16:48

2009-ben dobtk piacra az aktulis Landcruiser genercit, amelynek 2013-ban alaktottk t a megjelenst, majd 2015-ben megkapta az j ngyhengeres dzelmotor-genercit is (2.8 D-4D, 177 LE). Id kzben a nagy mret Landcruiser V8-as bcszott az eurpai piacrl, a japnok nem tltk gazdasgosnak a V8-as turbdzel talaktst az Euro 6-os normnak megfelelen, gy egyedl marad t a korbbi „kis” Landcruiser a piacon.
Toyota Landcruiser
2009-ben dobtk piacra az aktulis Landcruiser genercit, amelynek 2013-ban alaktottk t a megjelenst, majd 2015-ben megkapta az j ngyhengeres dzelmotor-genercit is (2.8 D-4D, 177 LE). Id kzben a nagy mret Landcruiser V8-as bcszott az eurpai piacrl, a japnok nem tltk gazdasgosnak a V8-as turbdzel talaktst az Euro 6-os normnak megfelelen, gy egyedl marad t a korbbi „kis” Landcruiser a piacon.
Taln ennek ksznhet, hogy megint talaktjk a megjelenst, az Eurpban mr nem elrhet V8-as modellre hasonlt az j orr, amelyrl eltnik a furcsa formj fnyszr, s a htrcs bettje is visszafogottabb lesz – keskenyebb, de tbb krmos plca kerl a kocsi elejre. A karosszria hts rszhez nem nylnak, pp csak a lmpabett vltozik, a forma mr nem.
Teljesen j a mszerfal, ahol a legjabb genercis rintkpernys fejegysget fnyes fekete keretbe foglaljk, ez alatt pedig mintha az elektronikus beavatkoz-rendszerek finomhangolsra alkalmas kezelpanelt ltnnk – errl tbbet majd a hivatalos bemutat utn tudunk mondani a terepprogramokrl. Nagy elrelpsre szmthatunk mg a vezetstmogat rendszerek tern.
|