Honda CR-V
2016.08.10. 14:33

Noha mg mindig szp szmban fogy, mr kszlnek a kvetkez genercis Honda CR-V piacra dobsra.
Honda CR-V
Noha mg mindig szp szmban fogy, mr kszlnek a kvetkez genercis Honda CR-V piacra dobsra.
Noha csak nemrg kapta meg az 1,6 literes dzelt a Honda kompakt szabadid-autja, mris az utols stdiumnl tart az utd fejlesztse, mr vgleges – de teljesen lczott – karosszrival tesztelik az utdot a kzutakon.
Az Egyeslt llamokban sikerlt lefnykpezni az els autt-autkat, amelyeken az ers lczs ellenre annyit azrt ki lehet venni, hogy ha nagyobb nem is, de sokkal ltvnyosabb lesz majd a karosszria. Klnsen a lmpk formjval jtszanak majd a formatervezk, de azrt a lemezeket is jobban dombortjk majd. Az utastrben marad a sk padl s az okos lsrendszer, a mszerfalnl is csak annyi vltozs vrhat, hogy jabb genercis, nagyobb kpernys fejegysg kerl majd a kzpkonzolra.
A techniknl azonban jelents lesz a vlts, klnsen az Eurpn kvli piacok szmra, ahol eddig jellemzen 2,0-2,4 literes ngyhengeressel knltk a CR-V-t. A genercivltssal egytt trnek t a kis lkettrfogat VTEC-turbmotorra, ami jelen esetben az 1,5 literes ngyhengerest jelenti majd. Nlunk ez annyibl nem lesz majd szmottev vltozs, hogy az 1,6 literes dzel lesz a meghatroz a piacon, ahogy jelenleg is. Po Yuan Huang a kmfotk alapjn rajzolta meg, hogyan is nzhet ki a kvetkez genercis Honda CR-V, valamikor 2017 vge fel tudjuk majd meg, mennyire jl kpzelte el a japn kompakt szabadid-aut jvjt a fiatal mvsz.
|