Tuning Vilg : Gzos a legjabb Suzuki. De lesz majd dzel is |
Gzos a legjabb Suzuki. De lesz majd dzel is
2014.06.12. 17:18

Indiban mr kaphat a fldgzos Suzuki Celerio, s hamarosan bemutatjk a 2 hengeres turbdzel vltozatot is. Utbbi sajt fejleszts motor.
Gzos a legjabb Suzuki. De lesz majd dzel is
Indiban mr kaphat a fldgzos Suzuki Celerio, s hamarosan bemutatjk a 2 hengeres turbdzel vltozatot is. Utbbi sajt fejleszts motor.
Hamarosan dntenik kell majd az indiai vsrlknak, mennyire takarkos, mennyire csendes s mennyi csomagot cipelni kpes Celerio-t akarnak vsrolni. A forgalmazs az 1,0 literes, hromhengeres benzinmotorral indult, amelyhez most csatlakozott a fldgzas vltozat Celerio Green CNG nven. Ezzel kapcsolatban azt rdemes tudni, hogy lnyegben megsznik a csomagtart, pontos adatot nem kzlt a Maruti arrl, hny liter maradt meg az eredetileg literes csomagtrbl, de nem lehet tlsgosan sok.
A fldgzrendszer gyri neve egybknt i-GPI, ami az intelligent Gas Port Injection rvidtse. Az Indiban egyedliknt elrhet K10B hromhengeres benzinnel 68 LE/90 Nm teljestmny, fldgz-zemre tkapcsolva 59 LE/78 Nm a tudsa. A szabvnyos mrsi ciklus szerint 3,14 kg/100 km a fogyaszts, de hattvolsgot nem tudunk, mivel a rendszer nyomst nem tudjuk, s a tartlyrl csak annyit rult el a Maruti, hogy 60 literes.
s ez mg nem minden, hiszen mr kzton tesztelik a dzelmotoros Celerio prototpusokat, amelyekbe a Suzuki j fejleszts erforrst szerelik. Utbbirl jelenleg annyi biztos, hogy 792 kbcentis, 2 hengeres turbdzelrl van sz, a 48 LE/130 Nm-es cscsteljestmny jelenleg mg csak tallgats, ahogy a 3,7 l/100km-es szabvnyos fogyaszts is az. Az erforrs meglehetsen hangosan jr, ahogy az albbi kmviden is hallhat, de itt ugye mg nem a vgleges vltozatrl van sz. Eurpban nem vrhat se a fldgz, se a dzelzem Suzuki Celerio megjelense, egyfell a raktr, msfell a megfelel krosanyag-kibocsjtsi normk teljestse hinyban.
|