Passat V6
2013.02.20. 09:24

W8-ra csingzott, V6 lett belle. Nem baj, a VW Passat gy is hatsos fegyver, fkpp, ha egy kicsit szemlyre szabjk. Tuning az aktulis irnyzatok szerint.
Passat V6
W8-ra csingzott, V6 lett belle. Nem baj, a VW Passat gy is hatsos fegyver, fkpp, ha egy kicsit szemlyre szabjk. Tuning az aktulis irnyzatok szerint.
Az aut tulajdonosa, akit jpesten mindenki csak Szcskeknt ismer, t ve vsrolta meg a tz ves Passatot. W8-at keresett, de akkoriban az nemcsak, hogy ugyanolyan ritka volt a hasznltautpiacon mint most, hanem az ra is az egeket ostromolta. gy lett a kisebb V6 – 2,8 liter hengerrtartalom, 193 ler.
Eredetileg metlzld volt a kocsi, Highline felszereltsggel, Tiptronic vltval – az automatavlt knyelme 2 msodpercnyi gyorsulsi vesztesgbe kerl llrl szzra ennl a tpusnl. Szcske rgtn elindult az aktulis divatirnyzat svnyn s 19 colos Audi A8 felniket rakott a kocsira. Hrom hnapig jrt gy, de minthogy csak ilyen felniken gurul kollgkkal tallkozott, mintha egyenruhban jrtak volna. gy jtt a csere a most is hasznlt 20 colos Audi S8 felnikre. A nagy kerekek trkkje, hogy br beszereltk az autba a maximum 40/40-es ltetst ad llthat TA-Technik futmvet, a hasmagassg mgis a gyri szint krli a jelen llapotban.
Kzben jttek a vltoztatsok a kasznin, gy az els lkhrtrl a rendszm s dszlcek eltntetse, majd a hzagok egybedolgozsa (a Passat lkhrt eredetileg tbb rszes). A hts lks is hasonl tiszttkrn esett t s kapott kt oldalra kipufognylsokat. A gyri tglalap tkrk helyett Audi A6 visszapillantkat szereltek fel, a nagy kerekek okn szlestettek a srvdkn. A motortrben a motorburkalatot is sznre fjtk. Azonban jtt egy kellemetlen meglepets: a metlzld szn olyan knyes volt, hogy az jra fjt elemek egy-egy szemszgbl rendre kitttk a nzeld szemt, s persze Szcsknl a biztostkot.
gy nyelt egyet, a fnyeznl kivlasztott egy Audi-fehret s arra fjatta az egsz wgent. Hogy megintcsak aktualizlja, a tett feketre fjtk. A felnik pedig a Jetta grafitszrke sznt kaptk. Idn tavaszig maradt gy az aut, ekkor fjtk le a gptett s a maszkot is feketre, plusz felugrott a szgesdrt motvum is. gy az elegnsabb megjelensbl az aut ismt srcos irnyba toldott.
Persze azrt nem csak a szpszetrl szl a Passat. Ellre a W8-as fkrendszert szereltk be 334 mm-es trcskkal (a gyri 288 mm helyett) s 2 dugattys nyergekkel. Felszereltek egy hangilag telitallat kipufogrendszert 2x2 vggel. Szcske a fnyszrkat is cserlgette, elbb angel-eyes lmpkat tett be, majd jttek a most is hasznlt daylight (devil eyes) fnyszrk. Az utastr elg otthonos gyriasan is, annyit mdostott rajta a tulaj, hogy a kormny perforlt brrel burkolt s a gyri fabetteket thzta karbonflival.
Jelenleg ebben az llapotban l s virul a Passat, nagyobb vltozsrl Szcske nem beszlt, most ppen a forrsait msik autja, a VW Golf II VR6 tovbbi mdostsa kti le.
|