Mg mindig a kis EcoBoost a legjobbv
2013.06.14. 10:29
A Nemzetkzi v Motorja zsri kitart amellett, hogy az 1,0 literes, hromhengeres Ford turbmotor a legjobb.
Mg mindig a kis EcoBoost a legjobb
A Nemzetkzi v Motorja zsri kitart amellett, hogy az 1,0 literes, hromhengeres Ford turbmotor a legjobb.
jra a Ford 1,0 literes, hromhengeres benzines turbmotorja lett a Nemzetkzi v Motorja a zsri szavazsa szerint, akik egybknt a feltlttt motorokat kedvelik – csak a Porsche s a Ferrari tudott szvmotorral kategriagyzelmet szerezni.
A Fiat 2,0 hengeres turbmotorja mr csak fldgz-zem kivitelben frt a listra, s a McLarennek sikerlt letasztani a trnrl a BMW 4,0 literes szv V8-ast – ez a motor amgy is kifut pr hten bell, t ven t dominlta a 3,0-4,0 liter kztti kategrit. Ennl taln csak a BMW-PSA kzs 1,6-os turbmotorja jobb, amely immr 7 ve nyer az 1,4-1,8 liter kztti motoroknl.
2013 gyztes erforrsai
Nemzetkzi v Motorja
Ford 1,0 literes 3 hengeres turb
j motor
Volkswagen 1,4 literes TSI ACT (hengerlekapcsols)
Zld motor
Fiat 875 cm3 2 hengeres fldgzas turb
Sport motor
Ferrari 6,3 literes V12
1 liter alatt
Ford 1,0 literes 3 hengeres turb
1-1,4 liter
Volkswagen 1,4 literes TSI Twincharger
1,4-1,8 liter
BMW-PSA 1,6 literes turb
1,8-2,0 liter
BMW 2,0 literes turb
2,0-2,5 liter
Audi 2,5 literes turb
2,5-3,0 liter
Porsche 2,7 liter DI
3,0-4,0 liter
McLaren 3,8 liter V8 biturb
4,0 liter felett
Ferrari 6,3 literes V12
A Nemzetkzi v Motorja zsri mg mindig nem kszlt el a mdostott kategria-kiosztssal, amikor az autgyrak is teljes mellszlessggel az akkumultoros-elektromos autk mellett lltak, akkor sz volt egy j kategria bevezetsrl az elektromos hajtsok szmra, de ebbl nem lett semm
|