Renault Fluence 1.5 dCi Exception
2010.10.24. 07:03

A full extrs Renault Fluence-t teszteltk az egyts dCi ersebb, 105 lers vltozatval, hatgangos vltval, spoilerkszlettel, meg mindenfle jval, amit talltak a Renault extra-polcain, de nem mind tetszett.
Renault Fluence 1.5 dCi Exception
A full extrs Renault Fluence-t teszteltk az egyts dCi ersebb, 105 lers vltozatval, hatgangos vltval, spoilerkszlettel, meg mindenfle jval, amit talltak a Renault extra-polcain, de nem mind tetszett.
Mikor visszavittem a Renault Fluence 1.5 dCi Exception tesztautt derlt ki, hogy nem azt hoztam el egy httel korbban, amit nekem szntak. Eredetileg egy egyhatos benzinest nyergeltem volna meg, viszont kulcs-csere miatt a full-extrs dzelt vittem el. De nem zavart senkit. Engem sem, hiszen a voatr ezzel a dzellel olyannyira keveset fogyaszt, hogy hossztvon a tankols ritka izgalmas programm szelidl, nem stresszhelyzet. Meg persze azt is szeretem, ha egy aut helyesebben nz ki, s a sokfle, extralists cuccot is ki lehet prblni.
Szval mint mr a korbbi Renault Fluence tesztben elregltem tetszets az aut formja, csak a hasmagassg nagy kicsit, ami persze nem felttlenl htrny a rossz minsg utakon, nem parkolsbart jrdaszeglyeken. Lendletes s harmonikus az aut vonalvezetse, izgalmas, hogy az azonos alapok ellenre ms az orr, mint a Mgane-okon, jelezve a tpuselklnlst. Jl sikerlt a csomagtart felvarrsa, formailag kerek a kocsi, tnyleg nll modellnek mutatja magt. Tesztautnk spcisge volt a kszbidom, az els-hts lkhrttoldat, valamint a csomagtartra illesztett kis lgterel. Tetszettek ezek a holmik, j a minsgk, formailag klasszul illenek az autra, s a kzpen felhzott jelleg miatt az els toldat csak akkor r le, ha a norml lkhrtt is levernnk. Teht nem okoz hasznlati htrnyt, nem kell r jobban odafigyelni, de a kocsink mgis egynibb, mutatsabb vele.
Feltrva az ajtt azonnal lejn, hogy az utastrben is magasabbra tettk a lcet. Persze kinek nem tn ki a szemt a brkrpitos lsek, a br a volnon, a ktzns lgkondi. Az extrktl eltekintve az alapkomfort szolgltatsaiban a kocsi igen j szintet hoz a kategrijban, elg a hely ell, htul ultranagy (csodlkozom, ha valaki ezek utn szrvektl vezrelve Laguna-t vsrolna). Elg jl formzottak s knyelmesek az els lsek, a htsk ellen csak a kiss rvid llap a kifogsom. Krpit-anyagilag flrbcos a kocsi, mert puha anyagot csak a mszerfalon tallunk, illetve tesztautnk magas felszereltsge okn itt jutott az amgy full-kemny-manyag ajtpanelekre brbett. Szval kicsit sok a kemnyebb anyag, de legalbb rendesen sszeraktk. Igazn csak az ajtnl zavar a kemnysg, ahol knyklne az ember unalmas-dugs szitukban, jobb puhn knyklni mint kemnyen. Majd tlen nem fog zavarni a sok gnc miatt.
|